20120224

mengalir lagi

 maaf andai posting ni serabut kan sesiapa membace nyer,, aku tak taw la nak cakap aper.. twitter dan facebook aku dah bagi gambaran kan.. hmm. penat dah mengalir airmata ni.. macam hujan kat shah alam je rase nyer.. tapi hujan kalau jatuh membasahi bumi pergi sungai dan terus mengalir ke laut kan..tapi aku tak. aku mengalir abis basah ORANGE!, bantal dgn selimut, ! hmm kenapa aku mengalir??!


aku pon tak taw knp aku mengalir begitu deras sekali. stranger! mana stranger ni?? nak bual2 boleh rase kurang sikit kan.. hmm dah taip ni pon dah oke sikit thanx luvorange :* flying kiss aku bagi pepagi yang hening ni. 


banana fruit two times ker??? aku yang tak pandai menyayangi atau dia yang tak pandai menghargai.
kalau firasat aku salah aku mintak maaf. kalau aku punya firasat betul. aku harap sangat-sangat dan aku mohon sangat-sangat. jgn ulangi peristiwa ni kat org lain yang sayang awak eh..awak andai peristiwa ni kena dekat batang hidung awak sendiri baru awak sedar kot betapa sakitnya hati ni bila diTIPU. 


aku yang tak pandai menyayangi atau kau yang tak pernah menghargai

tolonglah menghargai.janganlah mendustai.




No comments:

Post a Comment