20110505

alhamdulillah :D

alhamdulillah ..
ORANGE !!!

akhir nya.. i get it taw..
hmm.. nk taw ape?? LULUS ujian UNDANG-UNDANG larh.. !!
HAHHAHAHA

hmm.. ase cm lepas 1 beban. tp..sepatot nya mmg nak cepat sbb nk pakai lesen uh cepat kan.. tp..ade latihan pusat kat Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah a.k.a PSA heee :p
3 hari latihan pusat tros ade game kat Politeknik Port Dickson.. doakan FIGHTER menang eh :DD hope sgt kami menang,. insyaallah.. sbb kami da berusaha. berdoa tggl bertawakal je.. tp blom game lagii.. 11 hb myb start game nyer..

OMG !
kulit ku bakal la jd kek lapis lagi sekali haaa.. nh pon da itam belang belang taw.. smpai kn angah ckp..         " puteri knp tak chntek nh??" haa ko angah yang cakap taw jgn mcm mcm.. HAHHAHAH.. pape pon i like berbaloi tu makne nyer aku trun training bkn berfoya foya okeyh !! Heee :p

boley je kowt kalau nk skip latihan pusat uh kejap 1 day tp aku risau kowt la terjatoh mse wat alamli moto uh t haa tak ke naye je tak dpt aku maen tok game sbb injure kan kan  :p hee.. pape pon after game MSP nh insyaallah aku akan abis kn lesen aku.. takat lepas L pon okeyh dah.. sbb aku kn nak stay lua tak nak da la nyusah kan orang lagi.. sooo EYLA syg.. sbar eh tak lame lagi janna taw bawak moto :p
HHAAHAHHA.. berangan da eh..

janna niat uh penting taw.. ur nawaitu.. jgn nk beralih arah plak nawaitu uh.. k.. pape good luck game nnt :D

mood :
bersyukur
berdoa
alhamdulillah

No comments:

Post a Comment